Bye bye love

Tjoho!
 
Blev ut i skogen igår alltså! För min del så plockade ja bara lite bär, annars traska jag mest runt med min fiina svampkorg o gummistövlar! haha ;D Hittade massvis! :) Drog till en badplats sen innan vi drog hem, karln hämta mig hemma hos Cilla. Så blev de hem till mig för o käka, duscha o lägga oss :)
 
Imorse sov vi liite för länge, somvanligt! :) Karln åkte iväg till jobbet, o jag gjorde mig iordning o drog till skolan för extra körning! :) Gick ganska så bra faktiskt, drog iväg o rastade fia efter det. O hittade ännu mer kantareller, haha :) Har precis kommit hem nu, är fan svinvarmt ute idag ;o Ska käka lite nu o rasta Lady, o försöka få tiden o gå lite! När karln kommer sen så hämtar vi Sickan, o åker till Mullhyttan! Vi får se hure blir till kvällen, karln ska upp inatt o åka ut i skogen o sätta sig o glo efter råbock. O ja vet inte riktigt om jag ska stanna där eller åka hem.. ;D
 
Aja, Tjaråh!
 

Kommentarer
Postat av: Johannas Vintage

Mysigt!
Går du i skolan annars? :)

2012-08-15 @ 16:12:45
URL: http://johannasvintage.blogg.se
Postat av: Traderare

Hej fina! kika in min blogg om du vill vinna ettpar vita flatforms skor, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Välkommen in och ha det underbart! Kram

2012-08-16 @ 20:11:18
URL: http://traderare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0