Ooby dooby

Tjenaree!
 
Haha, hittade inte min jacka imorse så ja fick ta min lilla jeansjacka ;D Regnade dessutom, och några paraply hade ja ju inte såklart. Aja, väl inne i stan så väntade vi på bussen till Tullängen. Var totalt smockfull, så vi satt o väntade på nästa, som också var smockfull. Så ja, vi fick helt enkelt gå! Väl där så blev de ju rundvandring o massa info typ, sög rejält. Det enda som var bra ä att vi ska dra till Elmia på Torsdag o glo på lastbilar! (y) Har försökt övertala fredrik att vi ska åka dit, haha så nu slapp ja tjata ;D Blev lunch, o sen fick vi sluta. Bussen upp till stan var också smockfull så ja.. vi fick gå igen! Kommer ju alltid vara så typ, Superkul verkligen...
 
Aja, nu är jag äntligen hemma iaf! Ska cyckla ner till kollo nu tänkte ja, sen blire o rasta Athos & Sickan. Sen tänkte jag ta bussen till Mullhyttan ikväll, saknar ju min karl! :)
 
Tjaråh!
 
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0