Rock this town

Tjoho!
 
Haha, vi gick upp igår o käkade frukost. Sen la vi oss o tvärdäcka i sängen igen o sov hela dagen typ! Haha, Så jädrans skönt! Väl vakna så blev de o käka lite, ta en sväng runt Bålby m Peter. Sen blev de hem till mig för o duscha o sova :)
 
Idag ska jag bara tare lugnt o njuta utav min sista dag på Sommarlovet, skolan börjar imorgon alltså. Suger somfan, fast ändå inte. Ska bli så jävla gött o komma igång med lastbilskörningen o sånt, har massa olika körkort o ta med. Men det som suger är att min klass är åt helvete, sen ska vi ju börja på äckel tullängen med.
Jaja, det löser sig väl.
 
Har lite saker o greja med här hemma idag, så lite sysselsatt är jag allt. Men längtar tills karln kommer o hämtar mig, vill inget annat än o spendera sista dagen på sommarlovet med honom :)
 
Tjaråh!
 
1år & 11 månader idag! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0