Coal miners daughter

Godkväll!
 
Åh, har faktiskt haft en rätt så bra julafton ändå! :)
Blev massa julmat o julklapps öppning hemma hos mig, sen o glo på lite julfilmer. Sen bar det hem till Mullhyttan där vi käka ännu mera mat! o gav oss på ännu mera julklappar! :) Fick typ allt jag hade önskat mig utav Fredrik så jag är gaaaanska så nöjd :) Fick b.la. ett par jeans m hög midja jag har önskat mig såååå länge. Han beställde ett par svarta, men fick ett par blå! haha, så vi får väll skicka tillbaka det snart så det blir rätt. Typiskt :)
 
Är helt jävla slut nu, så vi ska väll ta o bädda ner oss. Äntligen!
Natttii :)
 
Lite utav det vi fick hemma hos mig, + underställ.
 
& detta fick ja utav Fredrik :)
Tjocktröja m "Queen of the road" text
Ljus
Loretta lynn cd
¨Presentkort på Sweet Poison
Jaktryggsäck
Termobyxor + vantar
Filt
Ögon o hörselskydd (Eftersom han ska lära mig skjuta, haha hjälp)
Sockor (Eftersom ja alltid snor hans :))
 
 
Sen har de ju blivit en del julklappar ifrån hans föreldrar o släkt med :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

En sånn teburk har jag med :D

2012-12-26 @ 13:35:53
URL: http://mikaelapetra.bloggplatsen.se
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Naw va fint!
Go jul i efterskott ^^

2012-12-27 @ 12:49:52
URL: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0