Baby blue eyes

Tjenare!

Jädrar va fint väder de vart idag, skönt! :)
Drog iväg o gick ut med Tess förut somsagt, snorhalt ute! Blev iväg till tandläkaren sen, o se på fan.. inte ett endaste hål hade ja! :D Första gången på typ evigheter ;D Men gött dä!

Har precis värkit i mig Pannkakor nu, som ja vart såå sugen på i flera dagar. Funderade på om ja skulle packa ihop mina saker nu, Jag & Fredrik tänkte nämligen åka till Brunnsparken ikväll o bugga! Han tyckte de var så kul sist, yey! :D Skulle igentligen stanna hemma o göra iordning mig för ikväll men saknar min gubbe såå, så funderade på om ja skulle ta med mig allt o greja därborta istället. Jafan, så fåre bli!

Tjaråh! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0