Hopplöst fall

Goodmorgon!

Haha, var så nere igår att ja glömde helt bort att ja skulle ut med Tess. Så åkte iväg o gjorde det, ser for ja hem o la mig under täcket tills karln min kom. Vi åkte till hans Moster i laxå för han skulle klippa sig ;D
Sen blev de hem för o duscha o sen blev de o lägga sig.

Mår mycket bättre idag. Kom hem för en liten stund sen nu, ska ta o göra mig iordning o greja lite innan de blir iväg till skolan. Slutar inte förens 16, Mhm.. verkligen jätteskönt näre ä fredag också. Nä fyfan, men förhoppningsvist så får vi väll sluta tidigare.

Aja, Tjaråh!

Fick hem dessa sötnosar på posten häromdagen :)
(Även påslakandet som ni ser i bakrunden och kuddfodralet jag beställde ifrån H&M, Resten kommer i mars!)


Kommentarer
Postat av: Ronja

riktig söt topp! :)

2012-02-03 @ 09:01:30
URL: http://rtp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0