Lewis boogie

Drog iväg o gick ut med fia igår, blev sedan till kollo för o käka o lite så. drog sedan hem o gjorde mig iordning tills karln kom, åkte o hämtade Lady så blev de vidare hem till Amanda! För vi två hade nämligen tänkt o åka iväg o bada med hundarna :) Så vi trängde in oss i hennes lilla traktor, och iväg bar det! Haha, ja förutom att det var skittrångt o jättevarmt och att lady absolut inte ville sitta stilla så gick de väll bra.. ;D
 
Var några där när vi kom dit, men dom åkte ganska så snart. haha ;D Asgött o va själva där, så hundarna kunde busa runt o springa av sig ordentligt. O min badanka till hund ville ju baraaa simma o jaga bollar! Till skillnad från Amandas hund, Harry! Som hellre stog på land o titta på o gick bara i ifall han verkligen va tvungen. haha ;D
Va där några timmar faktiskt, tiden gick så fort :) Tog en raggarrunda igenom Hallsberg sen innan de bar hemåt där vi käkade mackor tills min karl kom o hämtade mig. Blev hem till mig för o sova! :)
 
Nu hade ja tänkt o käka lite frukost, sen blire o cykla ner med Lady till kollo. Rasta fia, sen får vi se vad som händer! :)
Tjaråh!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0