I will follow him

Tjenare!

Fick med mig en hel del hem igår ifrån marieberg, blev sedan för o handla på maxi o sen hem till mig för o göra mat o lägga oss. Blev upp tidigt imorse för o göra sig iordning, drog sen till skolan för o möta upp Amanda. Så traskade vi ner till Terminalen, där vi skulle få köra Lastbil alltså. Fick såklart köra med världens bästa Tore, Blev några varv runt terminalen, gick jättebra o var så sjukt roligt! :) Längtar tills i höst, då kommer vi ju få köra Lastbil hela tiden typ!

Blev sedan till skolan för o byta om o göra oss iordning lite, drog även till prix o köpte blommor till våra två mentorer. Då iomed flytten, så kommer Tore hamna på Kvinnersta med gräv eleverna:( Blev sen till Aulan o glo på någe skit, sen vare SOMMARLOOOV! :)

Drog hem o käka lite, städa o diska o packa väskan tills karln kom. Åkte iväg på några ärenden, sen blev de hem till Mullhyttan! Vi käkade lite, sen la vi oss i sängen en stund. O somna såklart! :) Så ja vakna för bara en stund sen, haha! Har nyss duschat så vi ska ta o lägga oss nu!

Imorgon blire upp o spola av DeSoton lite, göra oss iordning o åka till Marieberg på bilträff! :) Har ju regnat flera dagar nu, men skulle visst bli uppehåll imorgon o lite sol! Hade tänkt o ha mina shorts, men är ju inte direkt någe sommarväder så de får nog bli min svart/vit prickiga klänning! :)

Jaja, nu ska vi lägga oss!
Tjaråh! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0