Four feet high and rising

Tjoho!

Haha blev visst hemma hela morgonen, gjorde precis allt annat än det ja skulle! ;D
Drog till skolan vid Lunch, mötte upp Amanda o vi drog o käka sen blev de ner till terminalen för o ha Trucklektion. Segt somfan, o bättre var de ju inte heller att ja va svintrött ;D

For hem sen o hämta några saker, postade paket, hämtade småhundarna o sen iväg för o möta upp Ronja som skulle köpa 2 LP skivor av mig! Skrev på FB imorse att ja hade en del skivor ja ville bli av med o är fan as många som svarat, haha gött!

Kom precis hem nu, käkat mat o ska väll straxt gå o hämta Athos! Han får följa med hem en stund o busa lite med Lady! Sen blir de väll o vänta på att karln min ska komma hit, blir nog en lugn kväll för oss.

Tjaråh!


Kommentarer
Postat av: Ronja

jag är riktigt nöjd, har spelat skivorna hela kvällen sen jag kom hem haha! ;)

2012-03-06 @ 20:17:01
URL: http://rtp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0