Oh, Carol

Goodmöra!

Tror ja somnar närsomhelst, ändå så lägger ja mig ju vid 22. Men tydligen så räcker dä inte, :(
Aja, ska straxt dra iväg till skolan. Har ingen matte sen, vilket betyder att vi kommer ha en 2tim håltimma innan körningen drar igång. Ja, segt somfan! Blir hem sen o skynda sig packa tills karln kommer, vi ska iväg o gå ut med Småhundarna innan de blir hem till Mullhyttan!

Imorgon kommer det en kille o kollar på Forden, han lät väääldigt intresserad så den kanske blir såld imorgon! :)

Nej nu måste ja sätta fart här, Tjarååh!


<3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag visade bilen för min karl eftersom att han så gärna vill köpa sig en jänkebil, men ford är inte riktigt hans grejj. Fast den såg väldigt fin ut :)

2012-03-16 @ 12:38:25
URL: http://loverdose.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

sv; Åh ja, jag kan tänka mig det :) tycker karln min får ta och spara ihop lite pengar och köpa sig en fin bil till sommaren! Haha, var länge sedan jag satt i en "raggarbil" överhuvudtaget. Mitt X hade en buick special 64a när vi träffades. :)

2012-03-16 @ 17:21:09
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0