Rave on

Tjoho!

Haha vilken jävla morgon. Väl hemma så upptäckte ja att ja inte hade några nycklar med mig, dom låg kvar i min skinnjacka som ja hade i helgen, hemma i Mullhyttan. Tog inte med jackan såklart eftersom den inte fick plats i mig väska, o ja brukar alltid ha mina nycklar ligga i min "vanliga" jacka. Så karln fick skjutsa mig till kollo sålänge eftersom ingen var hemma såklart, så farsan har precis skjutsat hem mig nu. Blir ingen skola idag, då ja varken kan låsa upp cyckeln eller skåpet i skolan. Så ja måste ta bussen till Mullhyttan o hämta nycklarna då ja har en del hundar i eftermiddag o rasta.

Menmen, nu har ja iallafall lite tid för o greja här hemma! Ska dessutom bli jäävligt fint väder idag, så gött dä!
Tjaråh!


Fick med mig denna snygga lampa hem i Lördags, bara 150.-
Sååå nööööööjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0