Love me tender

Tjenarää!

Drog inte tills skolan förens vid lunch, har inte vart på topp idag heller,, >.<
Rasta fia, sen till skolan somsagt o mötte upp Amanda. Drog o käka, sen blev o göra lite tk innan körningen! Gick superbra! Drog sedan o hämtade upp mitt paket ifrån Shock, älskar snabba leveranser! ;) Fick bli lite hårfärg och en leopard bandana!

Har nyss käkat o sitter med blekning i skallen nu, som ni ser på bilden i nedre inlägget så syns de att de behövdes va? ;) Ska skölja ur skiten nu o ha i färgen istället! Är ju Springmeet på lördag, så tänkte man skulle vara lite fin tills dess!

Ja ska väll ta o greja lite här hemma annars idag, har inga direkta planer alls :)
Tjaråh!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så kul att fixa med håret :) jag färgade mitt igår igen. Och så beställde jag mer färg. :)

2012-05-03 @ 18:15:34
URL: http://loverdose.webblogg.se/
Postat av: Ronja

wooho springmeet hihi, då ska du nog allt få va me på en o annan bild ska du se ;)

2012-05-03 @ 19:54:47
URL: http://rtp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0