Big river

Tjoho!
 
Haha, ja leever!  Vaknade nyss, kom hem typ halv 6 imorse :) Åkte till 3 ställen igår i göteborg, höll mig faktiskt vaken hela tiden. Eller ja, tills det var dags o fara hemåt. haha ;D Sen skulle ja ju köra lite truck också, haha gick ju mindre bra ;D Jaja, ikväll drar vi dit igen! Sen  på onsdag är ja "ledig" eftersom vi har bugg på kvällen o lite så, sen på torsdag ska ja åka dagtid istället med christian o de blir väll typ runtom stan o lite så :)
 
Jaja, nu vet ni! Så nu ska ja gå o dö i sängen en liten stund till :)
Tjarååh ;)
 
Gaaammal bild, från våran 4mån dag :)
 

Kommentarer
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Så sa du inte till mig när du ändå var här! ;O

SV: Vi är la snygga båda två då! ;)
Nu har jag lagt upp bild på mitt röda hår :)

2012-11-06 @ 08:55:42
URL: http://johannasvintage.blogspot.se
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

SV: Haha svar på andra kommentaren ;P
Okej, då ska jag testa utan doughnut i helgen, tack för tipset ^^

2012-11-06 @ 09:04:07
URL: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0