Sexy and 17

Godkvälleer!
 
Åhh sikken dag! Sov ju hos mig inatt, Var uppe tidigt somfan imorse o gjorde frukost till karln, rastade Lady o lite så. Han va värre imorse, nästan så ja inte ville åka iväg till skolan. Men aja, åkte dit iaf o gjorde nationella. Skulle skriva nån uppsats, lite sådär så man ville dö. Gjorde iaf klart skiten, sen drog ja hem! Blev o lata oss lite, packa ihop sakerna sen åka hem till Mullhyttan! Gjorde mig iordning, sen drog ja till Kumla o hämtade Amanda! Sen blev de vidare till Marieberg där vi mötte upp Ronja! Blev en redig shoppingtur, handla lite julklappar o så. Blev en sväng till Ikea också o käka massa gott :)
 
Efter allt det drog ja in till stan igen o plocka upp Nea! Vi drog hem till mig o hjälpte farsan lite, sen drog vi till maxi o handla massa o sedan hem till mig igen för o göra tårtaaa! :) Tog en liten sväng o busa med Lady också, sen blev de dags för mig att fara hem till Mullhyttan.
 
Vi ska väll ta o duscha nu o sedan lägga oss, får se vad som händer imorn!
Nea fick stå för bilderna idag, så slänger upp dom såfort ja fått dom ;)
Tjarååh :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0