Love me tender

Tjoho!
 
Fick köra till Laxå igår så karln fick klippa sig, haha :) Sen blev de hem till mullhyttan för o hämta lite grejer,  sen hem till mig för o duscha o lägga oss.
 
Blivit en ganska så skön dag i skolan idag, bara suttit o glott på film. haha :)  Sen kom karln o hämta mig, vi drog till en restaurang med mina föreldrar o käkade o "firade" att ja fått körkort :) Kom precis hem nu, athos är här med så vi ska ut o gå en liten sväng tänkte ja. Mitt körkort har visst kommit också, så ska hämta det sen! :)
 
Jäääädrans gött att det är fredag också! :D
Haha aja, Tjaråh! :)
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag ha en väldigt "rolig" fråga xD
Hur gammal är du? ;o
du går tredje året på fordonslinjen å då är du la född 94:a? x)

2012-10-19 @ 16:41:01
URL: http://nallenpallen.blogg.se
Postat av: Verra

sv: Haha, bra de det tycker ja du ska!

Faan va skönt de måste va att ha körkort..=D

2012-10-19 @ 17:49:20
URL: http://veronicaaagesen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0