Svaren till Frågestunden! :)

Här kommer svaren på alla frågor! :)
 
Vad var det som fick dig att börja blogga & hur länge har du gjort de?
Har haft denna bloggen sen sommaren 2009, vad som fick mig o börja vet jag inte riktigt. Ville väll bara ha nånstans o skriva, lägga upp bilder o dela med mig utav mitt liv :)
 
Hur länge har du haft den stilen du har nu?
Har vart i lite omgångar, men just nu så är det väll 3-4år? :)
 
Har du någon stilikon?
Nej inte riktigt.. :)
 
Vilket är ditt favoritband?
Åhh, jag vet inte! Har väll ingen favorit sådär direkt, lyssnar på det mesta! Men för tillfället så är väll Loretta Lynn en stor favorit, haha ;)
 
Vart köper du helst dina kläder?
Det är väldigt olika, H&M, Tradera, Sweet Poison (Som finns i min stad), eller nån annan "Rockabilly" sida på internet.
 
Favoritmat?
Fiskbullaaar i hummersås o makaroner!!
 
Drömresemål?
Är inte så mycket för o resa, men hade ju vart ganska ballt o åkt till Graceland! ;)
 
Drömbil?
Haha, ville typ ha en Cadillac när ja var liten. Men ja vene, har ingen drömbil just nu. Vet iallafall att det ska vara en jävligt rar 50-tals bil med viingaar ;)
 
Vad är ditt drömyrke?
Haha, haft måånga! Men just nu siktar jag ju på o bli Lastbilschaffis, det är mitt drömyrke för tillfället! ;)
 
Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren såklaaart!
 
Vart ser du dig om 5år?
Bosatt i ett hus, mitt ute i skogen med min man Fredrik. Några ungar kanske o en jävla massa djur, haha ;) Sen måste ja ju såklart vara anställd på min drömjobb ;)
 
Hur länge har du vart tillsammans med din pojkvän?
2år & 1månad :)<3
 
Har du någon favorit klädaffär?
Nej inte direkt, man hittar så mycket fint i alla affärer så :)
Vad skulle du göra ifall du vann 1 miljon?
Köpa massa saker ja behöver, ge bort lite till mina nära o kära o spara en del :)
 
Om du inte fick plugga till det du gör nu vad skulle du då ha valt?
Jag vet faktiskt inte! Var ju lite inne på o bli bonde ett tag, men nää.. :)
 
Vad fick dig till att välja Tranport linjen?
Har alltid vart väldigt intresserad utav Fordon, ju större desto bättre ;) Hade sedan praktik med brorsan, som kör lastbil då. Tycker de var så jävla maffigt o roligt, så ja.. ;D
Ett ställe du alltid velat åka till?
USA :)
 
Vad anser du vara det viktigaste i livet?
Att ha jävligt roligt!
 
Vad tycker du är den fulaste saken i världen?
Fredrik reinfeldt, haha ;D
 
Vad är det fulaste ordet du någonsin hört?
Haha, dä vettefan ;D
 
Den bästa filmen?
Åh, det finns alldeles för många! Men typ, Titanic! Gråter lika mycket varenda gång, haha ;D
 
Vilket smink använder du dig utav?
Foundation, Puder, Ögonskugga, Eyeliner & Mascara :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att läsa frågestunden :)

2012-10-29 @ 09:24:40
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0