Dream of love

Godkväller!
 
Var på terminalen idag alltså, blev lite kör regler på morgonen. O sen på eftermiddagen så skulle ja o amanda köra! :) Första passet jag körde gick åt helvete typ, hah ;D Och nästa gick sviinbra, helt felfritt! ;) Läraren skulle precis säja att jag var skitduktig, och just i den sekunden så missa ja ett rödljus. haha, piiinsamt!
 
Aja, drog ner till kollo en sväng där karln sen hämtade mig. Drog sedan iväg o mötte upp lite folk som skulle köpa bären o svampen ja plocka igår! Blev sedan hem till Mullhyttan, käkade o sen gick ja o la mig eftersom ja inte mådde någe vidare. Så karln åkte iväg till skogen för o glo efter råbock! Slumrade till nån timma, o vaknade utav att han ringde o sa att han hade skjutit en! Så svärmor o ja fick åka dit med Bella, så hon fick leta på den. Hittan direkt såklart, så de blev o lasta in den i bilen o åka hem. Hjälpte till o lysa o lite så medans han tog ur den, bra fin var den!
Jaja, nu måste vi lägga oss! Skola o sånt imorgon ;)
Natttii!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0