Love me tender

Tjenaree!
 
Igår kväll så tog vi DeSoton in till stan, först hem till mig en sväng o sen drog vi till Wild west steakhouse för o äta! Tog varsin oxfile, och jävlar va gött det va! Var ett riktigt mysigt ställe dessutom! Spelade country musik hela tiden, så vi var såå nöjda så! ;) Till efterrätt fick det bli smält toblerone o massa jordgubbar, melon m.m. Haha ja, vi rullade därifrån sen ;D Tror inte vi var hemma i sängen förens 11 på kvällen? Otroligt mysigt hade vi iaf! :)
 
Imorse vid halv 9 blev de ut i skogen med Bella för o jaga, planen var o bara vara där typ 2tim. Men bella gav sig inte, så tror inte vi åkte därifrån förens vid 16 tiden? haha ;D Hittade iallafall vääärsta kantarell stället, o massa trattisar också! Dock så blev min svampkorg full rätt så fort, så ska åka dit igen imorn lr någe o plocka resten :)
 
Nu ska vi röjja upp på rummet, vi har typ vänt upp och ner på allting så det behövs! haha :)
Tjaråh!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååh, så gott det ser ut! :)

2012-09-22 @ 08:57:04
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: Louise

Ååh så gött, jag åt också oxfilé när jag var där i helgen :P

2012-09-25 @ 10:18:22
URL: http://louiisea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0