Knocking on heavens door

 
Tjoho!
 
Blev iväg till skolan en sväng idag, sedan drog ja iväg o hämtade Cilla, Freja, Fia & Lady. O vi drog vidare till en stor grusgrop som ligger straxt innan Nora. Busade runt massa där, sedan drog vi till nora o köpte lite gottgott o åkte ner till sjön o satte oss. Blev sedan hem till Örebro igen, lämnade alla vovvar o tog en sväng till donkan haha :)
 
Är hemma i Mullhyttan nu, ska gosa ner mig i sängen brevid Ebba nu tänkte ja o glo på tv!
Blev även en snabbsväng till Fredriks bror, så jag passade på o fota pållarna lite.
Tjaråh :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ronja

Näämen haru varit i mina hemtrakter!? ;)

svar; de förstår jag, så himla roligt att fotografera när man har en bra kamera :D

2013-04-03 @ 20:39:52
URL: http://rtp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0