Reelin' and Rockin'

Tjoho!
 
Första skoldagen igår blev inte så farlig ändå, den varade ju bara 30min! haha :)
Väl hemma i mullhyttan så åkte karln min till skogen, o jag & svärmor o hundarna gick en låångpromenad på 2tim! Snacka om att ja va helt slut sen när vi äntligen kom hem, haha :) Fick ju några ankägg av Fredriks bror & tjej förra veckan, så ja passade på o baka sockerkaka. Hur god som helst blev den! Blev några amerikanska blåbärspannkakor också ;)
 
Idag blev de skolan hela dagen, dock jävligt segt hare vart! Är hemma i mullhyttan nu, blev en promenad idag med fast bara på en timma ;) Karln ä i skogen så nu ska ja greja lite här o laata mig! 
Tjaråh :)
 
2år & 11mån idag <3
 
Foto: Ronja Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0