Get your dirty hands, of my baby

Tjoho!
 
Haha, vi låg i sängen hela dagen igår o småsov o titta på tv. Man va ju en aning seg ;)
 
Gick o la mig imorse när ja kom hem eftersom ja inte hade ett skit o göra idag. Blev väckt utav att min lärare ringde o fråga om ville ja skulle kma dit o köra lite Lastbil. Jafan, klart dä! Ja & Amanda skulle ju köra idag, men hon hade ingen lust o kma in till stan så ja tog med Cilla, så hon fick hålla mig lite sällskap! ;) Snurra runt lite utanför stan o så, gick så bra så :) Åkte tillbaka till skolan för lite rast, så vi drog till macken o köpte lite köörv sen skjutsa ja hem henne o åkte tillbaka till skolan igen. Blev då ut o köra på landsväg, haha hjälp. Större vägar o högre hasigheter, men de gick så bra så :) Åkte runtom kvarntorp, kumla o så.
 
Är hemma nu igen, ska ta o käka någe. Sen blire iväg o hämta athos & Fredrik, sen vidare hem till Mullhyttan!
Skriver mer senare, Tjaråh :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Finis, verkar va kul att köra lastbil! :)

SV: Jaaaa de tycker jag, du hade också passat med svarta slingor ;)

2013-01-02 @ 16:14:13
URL: http://johannasvintage.blogspot.se
Postat av: Johanna Retrolover Alm

Tja! Du verkar vara så jäkla cool. Ville bara säga det. Hej hopp!

2013-01-03 @ 14:43:39
URL: http://retrolover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0