If you really wanna know

Tjoho!
 
Drog iväg o hämta Cilla & Freja förut, åkte sedan o hämta Fia o for vidare ut till Naturreservatet o gick en massa. Asfint där! Cilla fota en massa, så slänger upp bilder när ja hämtat dom :)
Annars så har ja storstädat hela dagen typ, haha! Så jävla dammigt på mitt rum eftersom ja aldrig är hemma typ. Och när ja väl är det så blire ju bara en snabbis typ.
 
Aja, drog o hämta karln sen o for vidare till Bra o Begangat. Traska runt massa, sen drog vi till Enelly's o käka.
Sedan hem till mig, blir o gosa ner oss i sängen nu o glo på tv.
 
Tjaråh! :)
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv; Okej :S på mig sitter aldrig rött nå bra :/ ser typ "urtvättat" ut redan efter bara några dagar :p just nu försöker jag lägga i lite rött i några slingor i mitt bruna :) (det är egentligen brunt, men ser svart ut på bilderna:)

2013-01-23 @ 23:48:57
URL: http://missdiamond.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0