I'm on the road again

Godkväääll!
 
Drog iväg o hämtade Bullie, Cilla, Freja & Fia förut sedan blev de ut på naturreservatet en sväng! Blåste kallt utav helvete, men var väll där typ 45min iaf o traska runt lite! Sedan åkte jag till Terminalen för o köra lite extra, fick köra fiinbil idag faktiskt ;) Var väll ut o snurra 2½tim, lite här o där! haha :)
 
Blev sedan iväg för o hämta Bullie (igen) o karln min, sedan åkte vi till maxi en snabbis o så hem till mig en sväng. Har precis vart iväg o lämnat Bullie o hämtat Sickan istället, haha :) Så vi ska ut o gå en sväng med dom nu faktiskt!
 
Tjaråh ;)
 
 
 
Bild från promenaden igår med Bullie :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ronja

svar; jaa Bertil haha, det tycker jag mee! fast det är det att på onsdag åker jag bort o kommer inte hem förens tisdag efter lovet :o

2013-03-22 @ 16:12:37
URL: http://rtp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0