Little miss lonley

Tjoho!
 
Igår blev det terminalen då, hela förmiddagen fick jag köra bil med släpkärra. Mellan massa koner, hålla på o backa o lite så! Sen på eftermiddagen blev de ut för o köra lastbil, gick asbra! :) Låg i princip o sov hela kvällen, så därför ja inte uppdatera någe ;)
 
Idag blev de tk hela morgonen, har bara "slutprov" kvar på C teorin så är ja klar sen. Så jävla gött! På eftermiddagen fick jag o Amanda vara i verkstan o serva en lastbil som skulle iväg på besiktning. Blev några varv runt plan också innan vi fick sluta!
 
Ja o karln är hemma hos mig just nu, ska straxt iväg o träffa dendär Amstaffen Bullie! Ska gå en liten promenad, ska nämnligen ha honom typ hela dagen imorn så! :)
 
Tjaråh!
 

Kommentarer
Postat av: nickolina

ja just de ja, där har jag vart inne nångång ;D tack!

2013-03-19 @ 22:44:19
URL: http://nickolinanyfiken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0