Utmaningar!

Har ju fått två "utmaningar" så kör båda i detta inlägg! :)

 
Jag blev utmanad av Veronica & Nathalie, och jag ska bekänna åtta saker om mig själv och sedan utmana fem nya personer för att göra desamma
  • Jag är väldigt blyg. Vilket jag verkligen hatar, är den nån person jag inte känner så säjer jag lixom inte mer än nödvändigt typ. haha ;D
     
  • Jag älskar o baka! Som ni kanske märkt, haha :) 
     
  • Jag hatar spindlar! Möss, ormar, råttor går faktiskt bra, men små spindlar.. nä usch! Dock så står jag ju inte o "fjoll skriker" haha :)
     
  • Längtar så till hösten när all svamp kommer! Det är nog bland de bästa som finns, traska runt i skogen själv o plocka svamp! haha, så mysigt! Dessutom så har ju vi väärsta svampskogen bakom huset! ;)
     
  • Jag älskar verkligen mitt röda hår! Har nog aldrig trivits så bra i nån hårfärg som denna, och vill inte ens tänka på den dagen jag måste färga bort det.. :(
     
  • Jag hatar matte! Men har verkligen inte svårt för det, tycker bara det är så onödigt o hålla på o räkna med bokstäver o massa annat trams. Jag kommer ju lixom inte ha nytta utav det i mitt yrke sen ;D
     
  • Jag vill ta Jägarexamen! Jamen faktiskt! Har ju vart med Fredrik så mycket i skogen nu, o tycker det är rätt så kul! :)
  • Älskar min utbildning! Visserligen är jag jäävligt skoltrött, men jag tvekar aldrig o gå dit när vi ska vara på Terminalen. Finns inget bättre än o köra lastbil, och teorin är ju inte så tokig heller! ;)

 

 

Jag har fått en Blog Award av Veronica. Den här awarden innebär att jag först ska svara på några frågor och sen skicka vidare.
 
1. Vad ville du bli som liten?
Ridlärare! (Haha wtf?)
 
2.Vad är du idag?
Går andra året på gymnasiet o utbildar mig till Lastbilschaufför!
 
3.Vart vill du helst resa?
USA vore ju sjukt roligt! O åka på "Viva las vegas" :)
 
4.Vart ser du dig själv om 5 år?
Ha ett bra jobb jag trivs med, bo i ett hus ute på landet med min kära Fredrik. Och ha massa djur såklart, haha :)
 
5.Rött eller vitt?
Äähh, vin är bara för fjollor och tanter!
 
6.Skog eller hav?
Skogen såklart! Finns inget bättre, haha :)
 
7.Vad gör dig ledsen?
Sällan jag är ledsen faktiskt! Men ja, typ tråkiga saker. haha nä jag vet inte :)
 
8.Vad är det bästa du vet?
Har ju nämnt en del i utmaningen åvanför! ;)
 
Dom 5 jag utmanar till dessa två utmaningar är...
Dom som inte gjort denna ännu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0