Folsom prison blues

Tjoho!
 
Lite dålig update men har haft fullt upp somsagt!
I tisdag drog ja iväg o handla med morsan, fixa med allt ja skulle ha med mig sedan blev de iväg till Göteboorg!
Kom hem på möra, sov nån timma sedan blev de o hämta upp Cilla, Fia, Nikita & Bella! Åkte iväg till skogen o gick en sväng, o sedan iväg för o tvätta bilen! Hem igen för o packa med allt ja skulle ha, o så bar det iväg. Kom hem för en liten stund sen, har hunnit med o träffat karln en snabbis också. Äntligen!
 
Nu ska ja sova nån timma, göra mig iordning o hämta upp Cilla, Lady, Fia 6 Freja så ska vi åka till nån jättefin utkiksplats.
Tjaråh! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rockabilly Pinup Blogg

Skojsigt, massa resande! :D

SV: Åhho! Men det beror lite på när du är i Gbg och vart osv ^^ Kan du inte smnsa mig eller skriva på fb när du inte är här jätte sent så kanske jag kan komma förbi om de inte är så långt bort? :)
Har ju faktiskt bil ;)

2013-09-06 @ 08:06:02
URL: http://rockabillypinupblogg.wordpress.com
Postat av: Ronja

svar; jodå det går la rätt bra faktiskt, har kommit igång "på riktigt" nu så hoppas på o få de där jäkla körkortet samtidigt om jag fyller 18 ;D!

2013-09-06 @ 08:25:11
URL: http://rtp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0