Every little thing

Halloooj!
 
Haha, vi låg i sängen hela dagen igår! På kvällen gjorde vi oss iordning o åkte till Karlskoga en sväng på cruising, blev även doonkan o ett besök hos fredriks syster! Haha, va inte hemma i sängen förens halv 4 på morgonen.
 
Gick upp vid 9 imorse o gjorde mig iordning, tog DeSoton o åkte till stan o plockade upp Cilla för en liten "Student Fotning". Blev hur fina bilder som helst! Dock så var de pissvarmt ute, haha (: Blev även en sväng till kollo, och handla lite innan ja begav mig hem till Mullhyttan. Gjorde Cupcakes o tårta, då fredriks syskon kom hit för att "fira" att ja tatt studenten!
 
Trött som ett as, så dags att lägga sig nu. Vi båda är lediga hela denna veckan, så får se vad vi hittar på.
Dessutom är jag med på Enelly's FB sida, in o kika! (:
Tjaråh (;
 
Bild på Mig & Amanda ifrån Fredags. Känns så sjukt overkligt att skolan verkligen är slut, o att man inte ska dit på Måndag igen. Lite halvt sorgligt faktiskt, haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0