Dags o färga?



Helluuuu!

Nu har jag vart o lämnat Athos, sen bar de hem o hämta lady o så till ica. Färgen var ju såklart slut på konsum, men ja köpte hårinpackning där iaf. o så bar de av till ica, enda svarta färgen som fanns där va nå svenskt skit för 50 spänn. Men, den får väll duga tänkte jag. Så, nu har ja mina färger hemma o ja sitter väll bara o väntar på att ja ska få lust o ork för o görat också. ;D

Kallt som fan hare börjat bli också, o jag som är en envis lite jävel springer ut i strumpbyxor o skinnjacka. Ja hade frysta kyckling-lår sen när ja kom hem, haha!

Jaja, nu har ja allt jag behöver! Färg & inpackning, GREAT!


Nu ska ja ta nått o käka o glo på tv, Tjaråh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0