LASTBIL!


Jag & Lady :)

Tjoho!

Ja, imorse bar de upp vid 7 ungefär. Första dan på jullovet och ingen sovmorgon här inte!

Sitter just nu i lastbilen (data o internet, tjoho!) o väntar på att andreas ska komma tillbaka. Dom håller väll på o lastar eller vafan de heter, haha. Befinner oss just nu i köping! De är bajs kallt ute,  och jag har väll precis satt mig i bilen igen efter att ha rastat lady.

Har ingen superkoll på vart vi ska direkt, men de va väll till massa affärer här i köping och... västerås?

Okey, sitta 3m upp i luften med 25m släp. läskigt? Nja, ja klarar mig. har FAKTISKT suttit i en lastbil förut! Men de va ju typ 100år sen. Lady är smått uttråkad, ja är hungrig (Åh va gott med mcdonalds!) och fryser röven av mig. Eller ah, de är varmt här inne men inte ute! Fuck, tror dom sa att de skulle va typ 10-15minus idag!! Vart fan är planeten påväg? Helt sjukt...

Jaha, nu är andreas inne igen. o iväg far det, mot oändligheten o vidare typ. haha wtf? ;D 9 minus ute tydligen, o klockan är bara 10! så.. hoppas de inte blir kallare ;S Nu ska vi iväg till... supermarket? vad nu det är, haha. jadu, ICA supermarket heter de tydligen också :)

Ja, de lär ju inte direkt bli nå bilder i dessa inlägg från idag. Möjligen att ja slänger upp några ikväll eller imorgon. Beror helt på när vi kommer hem lix...


As mysig soluppgång btw, ;D Synd man inte hade kameran med sig.. iofs har ja ju mobilen. att ja inte tänkte på de tidigare! jaja,,, skriver mer sen lr nått. Tjaaaråh ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0