murgur

Godmorgon!

Ja, nu är det en såndär tråkig söndag igen! Som jag alltid tillbringar framför datan! Sitter just nu o käkar o kollar på lite film klipp på youtube. Som jag såklart tänkte dela med mig lite av! ;D



CRY BABY - som dom flesta kanske sett? eller inte.. ;D Inte fan trodde man att johnny depp kunde vara så snygg ;o





GREASE - Ja, denna känner ni väll igen iaf? Jag vet inte hur många miljoner gånger jag sett denna, haha :) But I still love it! ;D



Näfan, nog med musikaler nu! Jag fick erik grönwalls nya skiva igår, den va.. kanske inte så bra som ja hade tänkt mig. Bästa låten var nog fasen "Higher". Dom andra som man sett på tv var ju fan as bra, men på skivan... någe helt annat ;D Aja, imorgon ska jag hämta athos vid lunch o så ska vi dra upp på stan o köpa mina hårfärger! Nu lite dagen efter så är mitt hår som ja blonderade en aning ljusare så.. ja tror nog de rosa kommer fästa iaf! :) Haha, goodbye till mitt kära röda hår! Nu blir jag svartskalle igen, haha :)

Äre nått ja måste skaffa tills i sommar så äre fan en skinnjacka! en RIKTIG, inge jävla fuskskinn som ja har nu. Börjar ja spara nu kanske ja kan köpa en i vår, haha :) Men.. jag vet ju hur duktig jag är på o spara! host...

Sen harom ju öppnat en 50 tals affär här i örebro som ja kallarn, haha... Sweet poison som den heter igentligen då! Vart där inne några gånger, riktigt najs! Och imorgon så börjar dom med rean där, JAG MÅSTE DIT! :O

http://sweetpoison.se/press/



Jaja, nu ska ja knarka erik grönwall och... sitter här o deppa hela dan. höhö.

Tjaråh!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0