Svin-influensan? ;o

Tjopp!

Vakna typ nyss, sitter o lyssnar på skidrow o käkar fruuuukost ;D

Fan, ja är fortfarande sjuk! Då måste ja väll ändå fått svininfluensan? Detta är min 9onde dag som sjukling, kom igen de är inte normalt?

Fundera på om man skulle ta sig till skolan imorgon, asså... ja är ju pigg o mår bra förutom att min näsa o huvudet inte håller med. Sen ska ja till tandläkarn på tisdag, byta lite grejjer på min fina metall-sak i käften.
Blä, ja hatar't! Sen tycker alla att ja är skitsöt i de, fattart int?

*Fan va rart*

Haha, ja dör varenda gång, ;D


Fan, igår va mitt rum tipp topp! o nu när ja vakna så ligger de grejjer på hela golvet o shit, hur lyckas jag? Sängen ska vi inte ens prata om hur den ser ut.. haha ;D

Åh, ja hatar söndagar! Alltid en såndär "Dagen efter" dag man inte orkar ett skit. Blev ju inte direkt nått parteey för mig igår, så idag är man ju skitpigg. o vafan ska man hitta på?

Sen äre ju fan 1 november idag också, typ 50 dagar kvar till julafton, jippy eller nå.

Jusste, nu är ju denna på G o köpas också. Ska bara få kontonummer o så, sen ären min :D Borde komma i veckan, JAAA!!



Sen har ja spanat lite på tradera också, finns massa as snyggt där med ;D


Nä, nu ska ja städa upp här. haha, tjaråh ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0