Home!

Tjoho!

Tog min älskade skinnjacka idag, äre ba under -10 så gåre rätt bra! Måste ju däremot köpa en ny, för den är sprucken som fan i ryggen. haha ;D Åh, va den kmr bli snygg! ;o ska sätta på massa nitar o kedjor, o knappar o massa sånnadär patches. Tjoho! MEN, ja måste ju skaffa fram pengar först ja... jajuste.

Sitter just nu o lyssnar på Hjalle o Heavy, hahah mkt sånt på sistonde :P Har ju mina små perioder somsagt...
Nejmen, denna skoldagen är ja la bra nöjd med. Brukar ba sitta o glo typ, men idag jobba ja allt en del. tjoho! Sen såg ja typ en as snygg kille på bussen. haha ;D Han va fan as lik erik grönwall, fast svart hårig typ. höhö ;D  De är inte ofta ja säjer så, ja är en kräsen liten kvinna! eller kvinna o kvinna kanske ja inte är, eller jovafan. Ja blir 17 i april så.. jo lite kvinna kanske ja är iaf. haha wtf? ;D

Inga planer för idag heller som vanligt, haha ;D De är dimmigt som fan ute, o ja fundera på o lägga mig o sova typ. trött, o de finns ju inte direkt nå kul o göra. eller förresten! Den nyaste american pie har ja ju inte kollat på än! jaaa, de kanske vore på tiden ;o ... ska ba hittaren först. hah ;D

Fan va ja sov dålig inatt, lady skällde som fan flera gånger inatt när de va nån som gick i trappen.. o sen somna ja ju me smink o hela skiten o ja vet ju så jävla viktigt d är att ja tar bort de innan ja somnar. Men sov gjorde jag, o dåligt! Vilket även resulterade till att ja vakna halv 9, just den tiden då ja börjar skolan! haha, asförbannad var ja ;D

haha, käka me min lärare idag i skolan. eftersom cilla är typ... sjuk ;D haha, fyfan.. niklas en annan lärare gick förbi o sparka på min stol så ja flög typ 1m o självklart så drack ja ju också! så ja spillde ju fan as mkt, haha. HÄMND!!  o så hare hänt fan as mkt skit roliga saker, haha ;D

nej, nu ska ja leta efter filmen o göra popcorn o sitta o tjocka mig. Tycker de är på tin, har fan ba käkat mackor i 1 vecka nu lr nå. haha, ja har lixom inte haft tid o käka nå mat ;D

dada,  Tjarååh! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0