Knockin on heavens door

Puh, äntligen klar med power meet texten. Och nej, jag förväntar mej inte direkt att nån vill läsa alla jävla detaljer om spyor o skit. Men de är fan min blogg, och hela jävla texten kan va rätt rolig o läsa om nått år typ. hah ;D

Idag har ja faktiskt bara suttit o längtat till lastbils livet, helt sjukt...

Jag pallar inte skolan, men ser ändå så jävla sjukt mycket fram emot att få börja på WUC. Vem vet, det är kanske nått av de roligaste ja kommer få uppleva? Eller så suger det, precis som alla andra skolor. Virginska tyckte ja iaf va jävligt roligt, den tiden man spenderade med cilla där iaf. Igentligen skulle jag inte ens behövt gå där, men det finns en jävla massa anledningar till varför jag skolka bort halva högstadiet... Men är nog glad att jag hamna på iv. Förendrade min syn på skolan o annat, och hade ja inte börjat där skulle jag nog va inne på mitt andra år på Kvinnersta nu. Kvinnersta är de absolut inge fel på, skulle nog va sjukt jävla kul o gå där. Men seriöst, skulle man få ett jobb? ^^

Och det betyder fan inte att ja bara går på wuc för o få ett jobb! Jag har alltid i hela mitt liv vart intresserad av bilar o annat, och att ja sen fått upp ögonen lite mer för lastbilar (Skyller på brorsan, haha!) är väll ingen stor grej? Jag hatar iaf o va som alla andra! Jag tycker de är skitkul med lastbilar, sen att jag är tjej o det är så satans tufft jobb... de får man väll fan leva med! Allt har ju sina för o nackdelar? :) GIRLPOWER!


Nä, nu ska ja fan inte sitta här o babbla på mer om mitt liv. Lite mat blire nu, Tjaråh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0