Stray cat strut

Tjoho!

Fysatan, hade svårt o sova inatt. VAAARMT! somna nog inte förens 2-3 tiden, och morsan kom in o väckte mej typ 8.30. HELVETE, JA MÅSTE JU ÅKA NUU! De va ba o dra på sej kläderna o åka. haha, hej nyvaken! Tog en annan väg dit idag, så de tog bara typ 15min elr nått. så ja, va där i tid :) Iofs cyckla ja som en jävla galning så inte undra på.. haha :) Hitills har vi bara massa genomgångar om orientering o sånt om tävling, som man typ somnar på... Men nästa vecka blire längre dagar o mer praktiskt! Skulle dragit till tullängen idag btw o packa ihop massa saker, men fan vad ja mådde piss. Så ja drog hem, ;D Verkar inte direkt som att gubben märker nått heller, om man är sen eller borta. haha :) Just därför ja hatar stora grupper, ingen har koll på nått. Hade fan hellre hamnat på nån bondgård, hurfan kan ja hamna på en idrottsförening om ja sökte lantbruk o det? haha äsch, nu får ja inte klaga! Ska va glad att ja fick nått iaf...

Vill bara att skiten ska va över så ja får börja skolan, Fått mina sommarjobbs pengar så ja har köpt mej min efterlängtade Yamaha DT! Menmen, de är 1 månad kvar till skolan. Känns som allt går i slowmotion nu, kan iofs bero på att ja gör nått om dagarna. Istället för o sova bort halva dan, haha :)

Snart kommer älskade lilla Lady hit, inte träffat henne på evigheter! Eller jo, nu när ja tänker efter.. Söndags? Fast då var ja så jävla bakis så ja orka ingenting. Men snart ska ja få träffa busfröt, :) Helt sjukt vad man saknar henne ibland när man inte träffat henne på några dagar! Man tycker bara hon är jobbig när man har henne under dagarna ibland, men när hon väl är borta saknar man ihjäl sej. Haha, wiiierd!

Idag hare faktiskt vart jävligt gött ute! Lite småkallt faktiskt ;o Men de är jävligt gött o få slippa dendär äckliga värmen! Tog min Eddie meduza tröja till "jobbet" idag, hahah seriöst fan vad folk glor.

Undrar vad i helvete jag fått tag på för färg igentligen. Dendär toningen jag har nu, första gången när ja hade rött/svart så varen fan skitbra! Fick jätte bra färg o de höll sej tills ja skulle bleka utväxten o det. Men nu? Är helt rosa i skallen typ, ;D typ, mörkrosa. nästan rött. Ser apa kul ut :) Shit, måste veeeerkligen hitta en ny färg som funkar. o finns att köpa här i stan typ, beställa dendär satans färgen ja hade ibörjan kostar ju apa mkt. iofs äre rätt mkt i en såndär "tub" såre kanske håller rätt länge iaf? Så jävla pank nu, så får väll gå runt o va rosa ett tag till. Jag bryr mej inte speciellt, men de ser ju ganska.. kul ut. haha :)

På fredag firar jag o Timian 3år tillsammans, shit vad tiden går...


Näe, nu ska ja käka o sen sitta o glo lite. Måste seriöst ta o städa upp på mitt rum men vafan, ja orkar inte. Är lat idag! x)  Skriver nå mer skit sen, Tjaråh! :)



Hardcore superstar, som ja lyssnat alldeles för lite på det senaste året. Shit, vilken röst! Nu blire skärpning fan..



Kommentarer
Postat av: ahöö

Jamen titta hon e tillbaka den lilla skolkaren.

klarar inte ens av att sköta sitt sommarjobb hur tror du då att du ska få ihop nåra pengar?

det lovar gott inför skolan ...mera skolk..

2010-07-15 @ 00:04:14
Postat av: Anonym

Seriöst, haru inge bättre för dej än o skriva sånadär patetiska kommentarer? Du ska skita FULLSTÄNDIGT i vadfan jag gör o inte, shit.. väx upp förfan ;o

2010-07-15 @ 00:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0