Cant help falling in love, with you

Tjenare!

Usch vilket träligt väder det är idag. Har spöregnat hela dagen, vart ett litet uppehåll nu så passade på o smita ut med athos o kolla vad min Älskling gjorde som grejade med desoton. Och självklart så började de ju o spöregna igen så nu sitter jag här igen. Blir nog en riktigt slappardag idag om vädret ska va såhär! ;)

Skulle väll te fjugesta lite senare, antagligen hem till peter också o glo på film. Fredrik börjar ju jobba imorgon tyvärr :( Så vi kanske åker hem till mig ikväll, eller så blir ja hemskjutsad imorgonbitti. Fyfan, sommarn har verkligen gått fort! Och ja börjar skolan om 2veckor typ, uuh >.< Men en sånhär rolig sommar har ja aldrig haft, så man ska ju inte klaga ;)


Jaja, ska försöka fördriva tiden lite nurå!
Tjaråh ;)


Bild från våran 4månaders dag, tiden går fort!

Jag älskar dig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0