Mona lisa

Tjoho!
 
Jag o fredrik låg döförkylda i sängen hela dagen igår, haha (: Gjorde oss iordning sen på kvällen o åkte till Johan en sväng, som också var sjuk. Jag fick visst bli kvällens chaufför, o skjutsa runt på fyllona ;) Partyt slutade hemma hos oss, o tror inte vi var i säng förens 2. Fredrik låg dessutom o snarka utav fan hela natten, så de blev inte så mycket sömn för mig (:
 
Har legat i sängen större delen utav dagen, men har iallafall mått bättre idag. Så jag har fått stått för käket idag, fick bli potatisgratäng o rådjursfile! (; Är hemma ifrån praktiken imorgon, ska dock in till stan o rasta lite vovvar o så iaf.
Tjaråh (:
 
Bjuder på en sommrig bild, som Ronja fotat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0