Galen dag!


Gammal bild, från askersunds cruisingen påväg hem! :)


Aja, lite updates! Dagen igår var..kanske inte super-rolig. men helt okej, bra =) Blev dock inget askersund, så drog till kolonin vid 3-4tiden. Satt inte i kiosken heller, utan man fick gå runt där o försöka va lite social. o de är ju inte min starkaste sida, haha. Men vafan, ja tyckter ja lyckades rätt bra! WOHO! Sen blev man bjuden på öl o cigg hela tin, så ja ska inte klaga! Sen ringde ja cilla vid, öhm 1 tiden (natten då)? o fråga om dom (hon o maja) kunde skjutssa hem lite folk. ja se där, jag följde med också! Fast första biten satt jag o cilla i hästsläpet där bak. haha xD o jag satt o försökte hålla balansen, för mina ben ville int vad ja ville. höhö. Sen åkte vi till nån bilträff vid mässan, hahaha. Sitta på taket o kråma sig! o herregud, sen råkade ja ropa kuk rakt i ansiktet på min kusin o brorsans kompis. hahaha, fan va pinsamt de va. men tur som fan man int träffar dom så ofta, haha =) och sen.. skjutssa vi nån snubbe som hette.. stefan? nejj.. marcus? vafan! han sa josefine från början, så nu får han heta de för ja kmr fan inte på namnet! iaf, så satt cilla o runka av hans finger. hon tyckte hans tumme va söt! fast vi hade inte med kameran så kunde ju inte ta nått kort. haha! ja kom iaf hem halv 5 på morgonen. Yeyy!

Dagens planer; kolonin? stallet? maat? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0