jaha

Tjopp!

Just nu sitter ja o lyssnar på The Offspring :)

Ja kom på typ massa ja kunde skriva här nyss, men tror ni fan inte att ja glömt det nu!?

Vet ni vad ja kom på förut? Ja kan nog glömma mina traktor drömmar.. Jag är redan 16 o fyller 17 i vår. lixom.. nästa sommar är sista innan ja blir 18! Är man 18 vill man väll föfan inte köra runt i en traktor som går i 30!?
Isåfall måste ja få ihop ungefär 15-20.000 tills ivår.. o de är ungefär 3000 i månaden från och med nu. Hurfan ska ja klara det? Get me a job lixom....  Hundarna tjänar ja väll ungefär 500-1000spänn på i månaden, de går lite upp och ner. Visst, skaffar ja hundar som ja kan ha ungefär varje dag kanske man kan få ihop 3000 på en mån? Fuck vilket jobb... ;o

Jag är en lat människa...

Nej, Jag ska skaffa en cross istället som ja kan åka runt med i skogen!

Sen är min dag räddad, WUC ska ha öppet hus i januari igen. Jippy typ.... ;D Fast alla vill att ja ska gå på tullängen, haha :P Men de lutar ju faktiskt mer åt kvinnersta, vi får se...

Sen har ja lite planer på att färga tillbaka mitt svarta hår! Ja trivs jättebra med mitt röda! Men ibland tycker ja bara att de inte ser klokt ut... om ja färgar tillbaka till de svarta nu. Kanske till sommarn kan ja färga hela röda? ;o Åh, ja vet inte!

Ja känner bara att ja måste få ordning på mitt liv! Ja måste fixa skolan, fixa nått jobb, Skaffa nå kul o åka i, Träffa folk!! och lixom... allt går i slowmotion! Ja vill typ tusen saker just nu, o ja vet inte vart ja ska börja.


Återkommer typ när ja klurat ut det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0