Enemy in me

Tjosan!

Usch, kom inte i säng förens 3 inatt typ. haha, precis som ja visste! ;D Bläää, bara ätit o ätit hela natten/morgonen så mår skit nu. haha, usch ;D Tänkte iaf försöka gå en långpromenad med lady nu innan andreas kommer, men vene om ja orkar. Vill bara ligga i sängen o dö en stund, uhh..

Helt sjukt va lite tid det är kvar tills skolan börjar, shit.. Vart tog sommarlovet vägen? Inte hunnit med ett skit, mer än att sova hela dagarna typ. Fyfan.. No adventures lix..

Eftersom andreas inte kan ha med lady i lastbilen längre, och ja kommer gå i skolan så måste lilla lady sättas på hunddagis. Iofs blir de nog rätt roligt för henne o få massa lek kamrater, men fanihelvetevadyrtdetär! En annan sak är också att det kommer vara Jag som får lämna/hämta henne där. Suck.. Eftersom andreas börjar vid 4-6 på morgonen o man får inte lämna nån hund förens 7. Och ja,, hunddagiset ligger ju där vid wadköping nånstans.. o då äre ju jag som har närmast! O sen måste man hämta henne innan 4 på eftermiddagen.. Usch, jag som alltid har en förmåga av att va sen till lektioner o sånt skit. Undrar hur detta kmr gå.. ;o

Nä, skärpning säjer jag bara! Ska nog fan få detta o funka, även om det kommer vara svårt ibland.


Nu ska ja ut o gå med busfröt en sväng, fint väder juee :)
Tjarååh!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0