Långt inlägg vaa!

Tjoho!

Yeah, vad har ja gort dom senaste dagarna då? Fan, allt möjligt! Cilla kom hit idag med sitt usb minne med massa bilder, men tror ni inte fan hon glömt lr tappat bort de?

I onsdags skippa ja skolan o drog ut på naturreservatet med lady, gick i 3tim! senare på kvällen gick ja o cilla en promenad till maxi med athos. 2 tim tog det! Somna inte förens 22, o sen skulle ja upp vid 01.00 o klä på mig o packa o käka för andreas kom vid 02.00 ut o åka lastbiil! kom hem typ 20.00 på torsdagen då, blev andra affärer o städer o de gick ju bra :) Väl hemma så gick o la mig direkt! 18tim jobb med dålig sömn, haha yeah! Skola skola, tänkte ÄNTLIGEN dra till skolan på fredagen. men, när ja precis tänkte dra till bussen så mådde ja as illa så ja gick o la mig i sängen. Gick ju bra när ja låg still, men sen när ja vände mig om.. så ah.. haha,, ja fick väääldigt bråttom till toan! sen mådde ja bättre, haha :) Gick o la mig igen o somna.. vakna av att cilla klampa in i mitt rum med gibson! Jajuustejaa, vi skulle ut på naturreservatet (IGEN!) o gå med athos, lady & gibson! Hur gick de då? jadu, de kunde vart bättre! men, blött o kallt blev de. haha :)



Lördags kvällen spenderades med cilla på stan ute i snöstormen, haha :) Film kommer! :D

Bara ja som höll på o ramlla ur soffan i lördags när ja fick höra att Crucified barbara skulle va med i melodifestivalen!?!? Ska jag vara ärlig så har ja inte fått tummen ur o lyssnat nått på dom ännu, däremot har man ju hört talas om dom rätt många gånger! Ja tycker däremot att de va ett helt okej bidrag, o att ja verkligen ska ta mig tiden o lyssna mer på dom :)



 Nu börjar Ghostrider,  smell ya later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0