skoa

Tjo!

Suttit hemma hela förmiddagen o jobbat lite, sen skjutsa farsan mig till skolan o ja lämnade äntligen in min bokrecension! Bara dendär författartexten kvar, uh! Sen skulle ja prata med kenneth, men han var ju såklart inte där! Thomas hade tydligen sagt till honom att ja började min praktik idag! wtf? Dagarna är inte ens bestämda o inga papper är påskrivna, tok!  Fick samtal av kenneth imorse ja missa, men fick ett medelande på eurovoice eller vafan man säjer när han berätta det. Så ja fick la ringa upp, o äre nått ja hatar så äre o prata i telefon! haha ;D Måste komma över detdär... Men aja, studiebesök på John Norlander blire imorgon! O lyssna på vad transportutbildningen har o erbjuda. hah ;D eftersom ja missa de på wuc, så tyckte han ja skulle hänga med dit eftersom de är typ samma sak.

Seen, fick ja hem min LP skiva idag, fan va ja kommer spela sönder den!! och fan va snabbt de gick o få hem den, haha... däremot ligger den kvar i farsans bil o han är på jobbet o kmr inte hem förens 22 >.< MEN, de finns ju spotify! mohaha,, förutom att ja får lust o slänga saker i väggen när dendär jävla reklamen kommer. Men, man överlever. uuh!

Sitter typ o väntar på att cilla ska komma hem, tänkte dra hem till henne o hämta massa bilder o så måste jag åka till överskott o spana efter hårinpackning. haha, en burkhelvete ligger ju på typ 70spänn så tänkte de kanske kunde vara billigare där. Ja har ju så långt hår, så ja måste ju använda mer. en burk tar ju slut rätt snabbt dårå ;D

I brist på annat har ja redigerat lite bilder, inge speciellt. bara gjort dom svart/vita o ökat kontrasterna lite :)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0