Sorry!


HAHA, Ser inte ut som mig! ;D

Dålig uppdatering? Jo ja märker det, inte vart på humör för så mycke på sistonde. Rätt nere, as trött jämt o orkar inget.

Jaja, som ni ser så är ja helsvart igen! Fick nå ryck inatt, och ah... ni ser ju resultatet. haha, känns as konstigt o inte ha massa färger i håret ;D Men, nu äre svart o de skare fan va ju några månader framöver! :) Måste skaffa massa inpackningar o skit, o så måste ja klippa upp de. Växer ju helvetes fort! ;O


Yeees, idag vare studiebesök då! inte så lyckat däremot, haha. Andreas skulle komma 8 o hämta mig o skjutsa dit mig, tror ni fan inte han dyker upp halv 8 o ba; nu åker vi!? då låg ja o sov fan, haha. Sååe, ja fick göra mig iordning o GÅ dit. tog fan 40min o gå. ja dör! Aja, vi va ju där rätt sent men vafan, vi gick runt där lite själva o spana in stället o såklart.. alla killar! haha ;D Träffa lilla gulliga erik också, hahaha... o så såg vi ju massa vi absolut inte skulle se. men ehm, de gjorde vi ju iaf. höhö. Sen skulle vi ju till fordonsutbildningar efteråt, men de hann vi inte. så drog hem till cilla o käka, sen följde jag med henne till sjukhuset på nån undersökning. o sen blev vi skjutsade till skolan, lalla runt lite där o sen bar det hem.

Aja, imorgon så ska ja prata med Kenneth, studievägledarn. haha, pinsamt ju ;D Cilla är inte med imorgon heller, så jag är all aloone! 1 lektion sen blire möte typ, o sen slutar jag. tjohoo! Ska bli as skönt me helg, så man kan få sooova ut sig lite! Själv så måste ja lägga mig nu typ, eller de spelar väll ingen roll för ja kmr ju iaf försova mig imorgon ;o

Jaja, godnatt då! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0