November rain

Woöööh!

Jaaoo, är i eskilstuna just nu. Första stoppet vi gjorde så passade jag på o gå ut o rasta Lady mendans andreas lossade varor. det spöregnade, men lady va lika glad iallafall! vi kuta runt i skogen där brevid, och snacka om halt! men, de va bara o springa på för inte fan får man stopp på lady som är i andra änden kopplet. haha!

Internet har krånglat somfan, men verkar ha fått igång det nu. yeyy! och sen har ja micrat pizzor somfan, höhö... micro i lastbilen. det ni!! de ska typ ta 2min, men man får fan micra dom 5-6min o ändå ärom kalla imitten. bläää!

Åhå, jag har tydligen en egen lista på andreas spotify. haha, kom på det nyss. ja satt fan o peta ihop en som en galning i vintras nångång, och snacka om att allt ser annorlunda ut nu när det inte är 2meter snö och 20 minus! hah, jajisses.. känner fan knappast igen mej xD  Men åh, bara läääängtar tills man får köra lastbil själv. om sisådär 3 år, fyfan va härligt! Nu är det bara vägen dit, 3år som är jobbig. sen jäääääälar!

Förbannade jävla matteskit, nu ska jag fan fixa detdär jävla bajsskiten!

Sitter o lyssnar på musik som en tok, Lady sover och andreas jobbar. hehehe, tror ja ska joina lady straxt. eller gå ut o sträcka lite på benen, förbannat vad de är tråkigt o sitta still ;o


Lite Baseballs på detva! ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0