Tuttu frutti

Godkväller!


Var ju värsta mötet i aulan förut, NA var där o fota och några politiker med o svara på frågor o så. Dock inte dom som gjort beslutet om att skolan ska läggas ner, utan dessa står helt på våran sida. Höll väll på 1tim iaf tror ja. Sista lektionen va lite frivillig, så drog hem o gjorde arbetet om skillnaden mellan 2 o 4 takts motor, så nu är den äntligen klar o inlämnad! Cilla kom hit med, så vi tog bussen upp på stan o satt o svulla lite på donkan. Haha va gött, va länge sen. Traska runt lite, sen drog vi hem till mig o hämtade athos o lady o släppte dom i skogen så dom fick busa lite. Drog hem till mig en stund innan vi lämnade athos o Cilla åkte hem.

Nu ska ja röjja upp lite här o vänta tills karln min kommer hit! De blir väll o lägga sig o glo på tv o försöka sova.

Imorgon går ja i skolan 8-11 typ, Cilla kommer dit när ja slutat så ska vi dra upp på stan o käka kinamat! Åh, vad jag har vart sugen på det i typ evigheeeter! Så nu jävlar ;) Blir väll en sväng på stan med, sen ska ja till vårdcentralen vid 14 så får se hure går ;)

Tjaråh ;)






Bild från aulan idag, hitta mig! haha ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0