Born to be wild

Tjaa!

Kom nyss hem, hade teori imorse sen vare lunch och sen fick vi äntligen börja med TK! Fifan, de är en del frågor o fixa.. ;D Sen fick jag äntligen köra! Det enda "dåliga" är att jag jämt har olika lärare så får hålla på o upprepa saker hela jävla tiden och alla ser ju olika på't om det är bra eller inte. haha ;D Ja menar, igår så va gubbfan ASNÖJD med min bromsing medans kärringen idag inte var det. Suck ^^ Aja, fick träna mer på Upp/nedväxling, korsningar, bromsning o vända o hålla på. Hyffsat nöjd iaf :) Haha, sen fick jag köra från terminalen till skolan också o parkera!! Lite nervis, men bra gick de ju! :)

Wondering vad man ska hitta på nu? Äh, vettefan asså. Käka lite o slagga? haha, jävla sömntuta...

Mja, skriver nå mer ikväll typ.
Tjarååh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0