Be my baby

Godkväll!

Åh, vilken dag! :D
Stannade hemma idag, gjorde mig iordning lite smått o drog iväg till maxi med päronen o köpte allt ja ville ha till tårtan! Väl hemma igen så drog ja iväg o gick ut med Tess, sen vidare för o möta upp Cilla för o bli bjuden på kinamuren. Tack gummaaan! <3 Blev sedan hem för o göra tårta o byta om o greja lite tills karln kom. Käka tårta o öppna lite presenter, sen blev o packa väskan för o sedan dra till Mullhyttan! In med grejerna, sen satte vi oss i Forden o åkte iväg en sväng. Stannade sedan på ett ställe så ja fick öppna mina presenter från karln (Åkte i DeSoton förra året, var sååå mysigt så ville göra det iår igen) Blev iallafall jättenöjd med allt ja fick! :) Väskan ska vi dock skicka tillbaka (Fast den var ju sååå söt!), han trodde att den skulle vara något större när han beställde den. Menmen! ;) Sen åkte vi till fjugesta o köpte massa tjooockt o åkte till peter o glodde på Let's Dance. Blev även bjuden på en o annan Jägermeister, haha mums! ;)

Väl hemma igen så fick ja ett paket utav mina svärföreldrar! ;) En sååååå gosig filt! :)
 Det är väll en liten sammanfattning utav min dag!

Nu ska vi krypa ner under täcket o sova, så får vi se vad vi hittar på imorgon!
Ska greja lite med DeSoton, sen ryktas de lite om att vi kanske ska grilla o bli asfulla! ;)

Haha, Godnatt! :)










Fick världens finaste blommor av karln <3


Fick detta utav Fredrik! <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Den där boken är verkligen hur bra som helst! :)

2012-04-14 @ 10:43:34
URL: http://wildh.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: kan bara hålla med dig! :)

2012-04-14 @ 11:02:08
URL: http://wildh.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag har körsbärs blusen och dom där skorna VILL jag ha :D haha! Och den där boken har jag suktat efter hur länge som helst!! :)



Ser ut om att du fick en toppen födelsedag! :D



sv; Jaa, jag älskar dom :D tack så mycket!

2012-04-14 @ 13:49:23
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0