Boppin' Rosaline

Tjenare!

Åh, snacka om att vi inte ville gå upp imorse! haha, låg o drog oss rätt länge innan de blev upp o greja lite innan Fredrik skjutsade mig till Fjugesta för o ta bussen därifrån till stan. Fick dessutom gå hela vägen hem, o höll på frysa ihjäl! haha ;D Käkade frukost o gjorde mig iordning, o drog o mötte upp Cilla. Hon skulle nämligen fota mig & Lady idag! Dock så snöade de o blåste utav bara helvete, haha men de blev en del bra bilder ändå! Jag åker förbi henne imorgon o hämtar dom, men har man tur kanske man kan få ett smakprov ikväll!

Sitter just nu o väntar på att farsan ska komma hem, han ska skjutsa mig till Fjugesta så slipper jag dendär förbannade bussen. Så kommer Älsklingen min o hämtar mig där.

Blir nog lugnt ikväll, ska väll duscha o sen blir de väll en sväng till Peter med kan jag tro.
Gör ett inlägg ikväll med, Tjaråh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0