Mera brännvin

Godmööra!
 
Efter många om och men, så drog vi o hämtade peter & alexander i DeSoton igår. Och åkte till nora för o käka glass! Va pisslång kö, och undertiden vi stog där så höll ja på med mobilen o va tror ni inte händer? Jo en kråkjävel lägger av värsta blajan som hamnar mitt på min mobil. haha, dog lite där. Iallafall så kom Ronja dit, så vi satte oss i bilen o åkte till Nostalgibyn! Var riktigt mysigt där, vi fikade o gick runt o tittade lite :) Blev några snabba kort på mig o karln innan vi åkte till nora o lämnade av Ronja. Sen blev de hem till Mullhyttan för o byta om o lite så, sen upp te flotten för o käka, dricka öl o härja runt ;) Tillslut blev de så mörkt ute, så vi hamnade i husvagnen där vi spelade "Finns i sjön" haha ;D Tror vi var hemma runt 2 inatt?
 
Nu har vi precis vaknat, jag är vrålhungrig så vi ska väll gå ner o käka snart. Annars har vi faktiskt ingen jävla aning om vad vi ska hitta på idag.. :/
 
Dä märks, Tjaråh!
 
Ronja som fotat! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0