Who put the bomp

Tjoho!
 
Körde lastbil upp till ånnaboda igår, i alla jävla skitbranta backar. Haha, men det gick bra! Blev sedan tillbaka till skolan för o ha lite rast, sedan tog vi en tur ut till ikea för o käka köörv. Haha asgött! Hade sedan teori hela eftermiddagen, o sen blev de iväg för o hämta Sickan o karln min! Drog hem till mig o gjorde tårta eftersom brorsan fyllde år. Käka massa mat o tårta, sen gick vi en långpromenad m vovvarna o sedan drog vi hem till Mullhyttan!
 
Stannar hemma ifrån skolan idag då ja inte ää så kry, ska lägga mig en stund nu o sova så hoppas de ä bättre sen. För har nämligen en jäävla massa hund-planer för dagen! Ska b.la. iväg o träffa 2 nya vovvar idag, sen har ja lite rastningar m.m.
 
Tjaråh!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nickolina

krya på dig!! Kika gärna in på min blogg, har en frågestund pågående nu, om du känner för att fråga mig något, hade vart riktigt roligt!

2013-02-27 @ 14:17:54
URL: http://nickolinanyfiken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0