Pills I took

Tjoho!
 
Kan börja med o säja att ja fick kameran idag trotsallt, haha :)
Har även beställt extra batteri o uv filter idag så det kommer väll nästa vecka nångång.
 
Blitt en lugn dag, slängde i lite färg i håret förut. Ska ju till Elmia på Lördag, så man måste ju se lite vettig ut iaf! Nån mer som ska dit då? :) Fredrik slutade vid 13, så åkte o hämtade honom sedan blev de hem till mig för lite påskmat! Vi tog även en sväng till naturreservatet o gick med Lady, o så jag fick bekanta mig lite med kameran också! Blev sedan iväg till travet för o glo på några lopp som deras hästar var med i, sedan blev det hem ;)
 
Haha, har sovit hela kvällen. Nyss käkat lite mackor, så nu blir de o lägga sig!
Natttiii ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag ska te Elmia =)
får man la se om man får syn på dig.

2013-03-29 @ 10:53:11
URL: http://thefiftiesrockabilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0